31 August 2010

Qayyim nangis


Semalam adik menangis sepanjang hari..tak tahu sbb apa... letih aku... macam hilang sabar pun ada.. sian kakak... syukur Damia tak buat perangai jugak.. dia seolah2 faham situasi.. papa plak first day kerja setelah 4 ari cuti... memang menguji kesabaran... malamnya aku susu kan adik sampai tertido hingga 3 pg..fuhhhhhh... lama aku tdo..selalu kul 12-2 am aku dah bgn.. biasalah.. time tulah nak kemas mainan Damia.. basuh mangkuk..masak air Damia dan lain2 termasuk FB..:D



Adik menangis sakit perut agaknya.. 6 kali buang air besar semalam.. 5 kali aku mandikan dia.. lepas mandi dia senyap jap.. tapi bukan kembung perut.. aku dah check.. perutnya ok jer.. Inilah kehidupan.. kadang2 aku mengeluh juga.. syukur hubby aku banyak membantu.. kalau dia ada, terutama waktu off day... Damia, papa yang uruskan.. Terima kasih untuk abang.. terima kasih juga untuk Damia.. kakak yang penyayang dan memahami... Qayyim... adik jangan nangis macam tu lagi ya... Qayyim pernah jatuh katil baru2 ni..huhuhu



I love my family...

2 comments:

  1. memang pening klu baby nangis memanjang..kdg2 dah hbs ilham nak buat dia diam

    ReplyDelete
  2. Itulah CK..tadi pun dia nangis lagi tapi tak lah seteruk semalam... letihnya rasa badan... kadang2 bila tak dapat kawal rasa marah..rasa nak nagis..aku biarkan ajer dia menangis sementara aku menebalkan kesabaran diri.. bila rasa kuat baru aku ambil semula.. dugaan betul di bulan Ramadhan ni.. time kita nak masak atau berbuka tu lah dia berlagu merdu... tapi mcm biasa.. SABAR.. :D

    ReplyDelete