03 August 2010

New Member

Welcome to the world dear..



Epol n Jamie dah dapat second princess.. Alhamdulillah... baby hanya seberat 2.61kg.. menurut parentnya dia mudah dilahirkan.. lahir pada 2 Ogos 2010, 7.55 pagi.. di Hospital Serdang... gembiranya hatiku, tapi bilalah mak long nak dapat jumpa 2nd Faiz ni... baby ni belum ada nama lagi.. abahnya kata, dia keluar awal na.. belum sempat nak decide nama.. yang pasti ada Faiz gak lah..

Sehari sebelum baby ni lahir.. 1 Ogos.. birthday Paksu Ain n PakSu Shafiq.. Epol n family balik Palong dan 1 ogos malam baru dia balik ke kajang.. on the way balik tu jem.. erm, sampai dah lewat malam.. tak plak baby tu nak lahir kat NS ek.. memang adil ini budak..tidak mahu lahir di negeri kelahiran abah atau ummi nya... hahahaha... pagi tu Jamie dah mula sakit2.. diorang still lepak kat umah..lepas subuh gerak g hospital, masuk labour room, bersalin... Alhamdulillah.. Allah permudahkan bagi adik iparku bersalin.. sakit bersalin itu pasti ada tapi tak lama.. Syukur sangat baby sihat.. Jamie pun tak di tahan wad.. petang tu diorang dah boleh keluar wad.. legakan..sekurang2nya kat rumah ada org tolong jaga n Ira [anak sulung] ada depan mata..

TAMBAHAN JER..

Ingat entry aku dapat adiah... ni lah dia.. :D.. sebelum ni tak pernah aku upload apa2 gambar adiah yang abang bg kat aku.. tapi kali ni sajer jer nak kongsi.. aku pilih sendiri.. lawa tak?? kalau tak lawa tak per.. bagi aku lawa.. aku yang nak pakai, bukan korang... kan kan kan.. :D.. aku berterima kasih pada suami kesayangan aku ni.. terima kasih abang.. ermm, abang pun ada gak beli sesuatu untuk dia..:D..


Damia dapat apa ya... jeng3


Adoiii...dengan rambut kembangnya... hehehe.. Damia dapat car tu.. boleh kongsi dengan adik dan beg sandang tu.. gambar barney.. tapi Damia takut tgk beg tu.. adoi lah hai anak aku... Adik?? Adik dapat apa ya.. ada bahagian adik, cumanya belum beli lagi... nanti kalau dah beli aku upload ek..

Papaku..
Papaku pulang dari kota, papaku belikan kereta..
kereta kecil warna merah, boleh ku bawa ke sekolah...
pon..pon..pon..pon..pon..pon..pon..pon..pon
kereta kecil ku berbunyi.. marilah adik mari naik..
boleh ku bawa jumpa nenek..
[siapa mahu tumpang, :D]
Sekali lagi... Tahniah untuk adikku, Shaiful Ghaus dan adik iparku, Jamie.. Ira, jaga adik baik2 ya.. Atok n Nenek.. tahniah jugak.. bertambah dah cucunya.. :D.. tahniah jugak untuk semua ahli keluargaku yang tersayang...

2 comments:

  1. cantik la jam tu..x pe biarkan rmbut damia tu.. esok2 dia dah pndai melaram, cntik tu.. susah nk dpt rmbut cam tu

    ReplyDelete
  2. Aduhai mekchu.. cantik ekkk jam tu..hahaha.. yang biasa2 ajer.. tapi punyalah suka sbb tetiba jer hubby kata kalau nak ambiklah... huyeiii...

    rambut damia tu tak pernah dibotakkan masa cukur jambul..tu yang lambat pjg.. ada sekali aritu g salon potong sikit..lambatnya nak tunggu panjang... hehehe, itulah.. warisan rambut mama dia ni kot...huhuhu

    ReplyDelete