31 July 2010

Hati

Sejak akhir2 ini aku mudah terasa hati..sedih hati.. dan segala2nya tentang hati... ku ceritakan pada suami tersayang... dia seolah2 memahami.. terima kasih abang.. love you so much... suami dan anak2lah penguatku... aku terlalu sayangkan mereka...

Aku cuba membuangkan segala perasaan itu..segala yang berkaitan dgn hati... ya, jauh di sudut hati ku...aku cukup terasa... terasa amat kecil sehingga tidak diperlukan.. tapi biarkanlah mereka.. jauh di sudut hati...biarlah aku sepi... mungkin sepi itu lebih indah... cukuplah jika pelengkap hidup ku ada di sisi... aku nak cerita panjang pun macam tak de mood..kata2 mmg lebih tajam dari mata pisau/pedangkan.. Moga Allah perkuatkan hatiku...

Aku nak upload gambar pun mcm tak de mood..tapi kalau tak upload.. sian family kat kg...:D.. semalam aku buat cake lagi..kali ni coklat kek..bakar punya... ingat nak gak bg jiran yang anaknya birthday semalam..tapi tulah..diorang plak takde..aku mkn sdr jerlah...

No comments:

Post a Comment