29 July 2010

Thank You My Dear

Terima Kasih sayang.. baru2 ni abang belikan aku hadiah.. abang kata hadiah sempena anniversary yang lagi 4 bulan tu.. org dah kasi, ambik ajerlah.. tapi aku suka..hikhik..love you abang.. Mahal lah jugak bagi aku yang tak bekerja ni.. Damia pun dapat hadiah juga.. papa pun ada beri barang untuk dia juga..adik??? belum lagi.. nnt kami belikan untuk adik plak ya.. Mama pun sebenarnya ada janji yang belum ditunaikan pada adik ni.. adik dah pandai meniarap n menelentang kembali..harus di bagi hadiah..:D

Seharian kami keluar... pagi abang ada meeting sekejap.. then ambik kami... Makan spegetti kat pizza hut n shopping..:D .. seronok jer rasa..balik rumah, Damia tidur keletihan.. tak sempatlah plak nak ambik gambar.. adik pun terberak2.. siap beli mami poko sbb stok dieper dalam beg abis..:D.. Malam aku masaklah.. takkan nak makan kat luar lagi kan.. :D

Ucapan aku untuk seorang sahabatku.. Jangan berhenti berharap ok.. aku doakan yang terbaik untuk ko ekk..

:: 29 Julai 2010... Damia genap setahun 6 bulan... kena anta cucuk ni...harap2 tak demamlah.. untuk Hariz Aiman... Selamat hari lahir yang kedua..:D ::

No comments:

Post a Comment